poniedziałek, 7 października 2013

comment on fait les bebes:)

Pomyślałam, że jednak sfotografuje i Wam zaprezentuje treść tej książki bo śmiech to zdrowie, a ja śmieje się z moimi maluchami za każdym razem, gdy zaglądam do tej książki:)


Jak się robi dzieciaki?:) Na początek kilka wersji rodziców:)


Jak na przykład sadzenie w doniczce przez mamę:) lub maluchy wyciskane z tubki:)


Ale na to  czekaliście:) Oto rodzice w akcji, czyli jak ciężko pracują według dzieciaków(bohaterów książki) rodzice, by doszło do magicznego zapłodnienia:)



To moje ulubione strony:) 

4 komentarze:

  1. Nie widziałam nigdy tej książeczki a z rok temu pasowałaby mi jak ulał.
    To gdzie nastepna wyprzedaż się szykuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. My wyszukujemy je w necie:) Ale na razie odwiedziliśmy już chyba ich 6 więc wystarczy:) Natomiast kusi mnie by wybrać się na największy pchli targ w europie, który jest już w Paryżu:) Napiszesz mi swój adres email na zasepa.karolina@gmail.com?

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno dla dzieci?;) To jak mała kamasutra rysunkowa;), mój mąż też był zdziwiony i rozbawiony jak mu pokazałam;) urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelka :D alez to ciężka praca, to dzieciorobienie :D

    OdpowiedzUsuń