poniedziałek, 28 października 2013

codzienność: krótko bo weny mi brak:)

Zdarzyło się Wam spaprać imieniny męża i urodziny w tym samym roku? Mnie się udało, ciągły brak auta, dużo spraw na głowie i pechowo poukładane wyjazdy  pana T. sprawiły, że i tym razem obyło się bez prezentu i chyba bez wystarczająco świątecznej atmosfery. Trochę mi z tym głupio... Dodatkowo tutaj sklepy z narzędziami odpowiednimi daleko, sklepy fotograficzne to w ogóle nie wiem gdzie są. Dni znów wydają mi się za krótkie, by zrobić wszystko co bym chciała.
We Francji od 3 tygodni w sklepach Święta. Paranoja to dla mnie, zdecydowanie większa niż te wakacje dla maluchów 5 razy do roku. Do tego dopiero teraz liście lekko zaczynają spadać z drzew więc moje maluchy z wielkimi łopatami zostały "sprzątaczami" ulic i składają liście na wielkie kopce na ulicach, mając przy tym sporo radości:) Francuzi bywają zaskoczeni, jedni pozytywnie inni zdziwieni, ja jak zwykle mam to w nosie:) Ja myślę, że urząd miasta powinien odpalić im trochę euro:)
Dzieciaki grzeczne i radosne, coraz lepiej bawią się ze sobą i cieszę się, że mają siebie nawzajem. Gdy ja natomiast spoglądam na zdjęcia noworodków to przewraca się we mnie wszystko do góry nogami i krzyczy we mnie TAK, TAK... Za chwilę rozsądek pionizuje emocje ale te małe dłonie... nie nakręcam się i rozkładam wygodnie na swojej sofie, by oddać się czystemu lenistwu, które ostatnio naprawdę nie za często uprawiam:)

3 komentarze:

  1. Ja też jestem troszkę zapominalska, wcale nie z premedytacją oczywiście ;) Czasem fajnie przestać być tak poukładanym i zobaczyć co życie przyniesie. Lenistwo jest w porządku tak sobie powtarzaj jak zatapiasz się w miękkie poduszki. U mnie to się sprawdza:) Di.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj warto dać sobie prawo do lenistwa:) Na szczęście i poduszek u mnie dostatek:) Dzisiaj szukam inspiracji kulinarnych u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zapraszam, teraz na pewno będzie pojawiało się więcej ciast, z racji zbliżających się świąt. Słyszałam, że pieczesz mięsa i chleby w domu, zdecydowanie musimy się powymieniać przepisami, jeśli miałabyś ochotę oczywiście. Ja również szukam inspiracji, dodatkowo jesteś w kraju cudnej kuchni:)

      Usuń