środa, 13 listopada 2013

marzyciel i nominacja

Staś na spacerze:  "Mamo opowiedz mi dzisiaj historie o samotnym liściu na drzewie, który bardzo bał się gradu albo o dość dużej dziewczynce, która bała się, że umrze"... Nie mogę nie zachwycać się jego wrażliwością i spojrzeniem na świat... Jak nie kochać tej białej czupryny:) Mój marzyciel bujający w obłokach...



Miła poetka nominowała mojego bloga do The Versatile Blogger Awards, za co serdecznie dziękuje. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takich nominacjach ale czas zacząć. Podobno mam zdradzić 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie:) 
Zaczynam więc:
1. Mam wyrwane dwa zęby mądrości.
2. Moje oczy czasami zmieniają odcień w zależności od pory roku.
3. Piłam wódkę tylko dwa razy w życiu i nigdy więcej nie będę. 
4. Chodziłam do koszmarnego przedszkola.
5. Miałam kiedyś chłopaka, który całował w szyje jak kura:)
6. Moim miejscem zadumy i uspokojenia jest pensjonat Akiko. 
7. Za czasów "młodości" zdobyłam Lodowy Szczyt (2627m.n.p.m.)

Ufff :) 
Moje nominacje to:
www.bo-lepiej-zapobiegac-niz-leczyc.blogspot.com
www.grugrubleble.blogspot.com
www.zawodkobieta.blogspot.com
www.moja-domowa-kawiarenka.blogspot.com
www.edu-mata.blogspot.com
www.backtaste.blogspot.com



6 komentarzy:

  1. Ale się uśmiałam z tej wódki :))) Nawet nie pytam jak to się zakończyło....:))) A oczy to w jakie kolory Ci się zmieniają?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, o wódce nie wiedziałam :) Ale fakt, zawsze widzę Cię winem! U mnie na sylwestrze też upoiłaś się winem, czy wódka wtedy też była? :)
    A do Akiko też w końcu kiedyś pojadę, muszę zobaczyć to miejsce i poczuć ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zaciekawił ten Kurczakowy chłopak:) dobrze, że Ci oka nie wydziobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejmuję wyzanie, ale jeszcze nie wiem, kiedy wykonam ;)

    Znalazłam bardzo fajnego bloga. Wklejam Ci tę szczególną notkę, może Cię zainteresuje. Zajrzyj koniecznie

    http://dwujezycznosc.blogspot.fr/2013/11/strony-z-dzienniczka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O wódce to wolę nie wspominać chociaż to było naprawdę dawno,dawno temu, w każdym razie nie pije i pić nie będę:) A Kurczakowy chłopak:) To było naprawdę śmieszne, teraz mój pan T. jak chce mi dokuczyć to też tak mnie całuje:) A oczy zdarza się, że się zmieniają z niebieskich w zielono-szare:)

    OdpowiedzUsuń