czwartek, 29 stycznia 2015

"Ti ruberò" - gdy muzyka wkrada się do serca

Żyję:) Skupiłam się przez ostatnie dwa tygodnie na oddaniu mojego drugiego albumu zaliczeniowego na studia... Ufff zrobione ale prawdziwie się zmęczyłam, a zostały jeszcze 3 do zrobienia:) Dodatkowo moje ciało odmawia ostatnio posłuszeństwa i jestem notorycznie mocno przeziębiona. Musze się wspomóc jakimiś witaminami chyba. 
Ale by nie było zbyt smutno i by nie narzekać bo zawsze jakiś powód znaleźć można (dzisiaj transport na studia z uwagi na strajk, zajął mi w dwie strony około 6 godzin....) będzie o tym, że jedziemy do Włoch na tydzień:) Zbliżają się wakacje i zamiast na narty pojedziemy gdzieś, gdzie jest nieco cieplej:) Miło gdy udaje się połączyć pracę pana T., z moją przerwą w studiach i wakacjami dzieci:)  
Nabieram więc nastroju i słucham muzyki włoskiej bo naprawdę uważam, że nikt tak pięknie o miłości nie potrafi śpiewać, jak Włosi. Widzieliście film "Wielkie piękno"- tak nastrojowego filmu, pełnego malowania obrazami, dawno nie widziałam. Wcale nie musi się dużo w filmie dziać, by wprowadzić w przyjemny stan umysłu. Ścieżka dźwiękowa tak zróżnicowana i energetyczna a wśród niej Monica Cetti "Ti rubero". Jadąc na ostatnią wycieczkę poprosiłam pana T. o tłumaczenie na bieżąco i... och...  Staram się nauczyć na pamięć, by było bliżej nauczenia się w końcu włoskiego:) Ten włoski to prawdziwy język miłości:) 
Na dzisiaj nie ma przemyśleń prócz rozkoszowania się w kółko tą samą piosenką, gdzieś przejawia się też ulga, że oddałam drugi album. Ach te dreszcze na plecach, gdy zbliżają się kolejne zwrotki, kolejne dźwięki... Śpijcie dobrze:) Ja dzisiaj łapie nastrój i nie wypuszczam ze swoich rąk:) 

Ti ruberò
A tutti quelli che ti tengono lontana
Da me
Ti porterò
Con la mia nave verso terre sconosciute
Per te
Conoscerai
La libertà d'amare che non ti hanno dato mai
Ti ruberò,
Vedrai, ci riuscirò,
Amore mio,
Se tu lo vuoi.
Ti ruberò
A tutti quelli che non sanno più sognare
Come noi
Ti porterò
In una casa costruita solamente
Per noi
T'insegnerò
Ad essere felice
Come non sei stata mai
Ti ruberò,
Vedrai ci riuscirò,
Amore mio,
Se tu lo vuoi

1 komentarz:

  1. To dużo zdrówka!
    No i liczę,że jakieś zdjęcia włoskie się pojawią :)
    bawcie się i odpoczywajcie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń