wtorek, 29 kwietnia 2014

5

5 lat... 
mądry 
wrażliwy 
inteligenty 
ciekawy świata
kochający książki
mały konstruktor
pomysłowy
twórczy
indywidualista
wolny 
kreatywny
opiekuńczy
kochający przyrodę
nasz
kochany
Staś
bądź zdrowy, szczęśliwy i mądry...



Jest tyle dróg, jest tyle wyborów, tyle trudów i tyle piękna... Gdy patrzę w Jego oczy widzę cały Świat... Gdy się urodził 5 lat temu, gdy go przywitałam poczułam wszechogarniającą mnie miłość. Dzień Jego urodzin to dla mnie wielkie święto... Niezmiennie towarzyszy mi wzruszenie... 

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Stasiu od cioci Gru :*
    Nie mogę się doczekać aż się poznamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. STO LAT dla Stasia! :))))
    duży chłopak :)
    tak to ładnie ujęłaś aż się sama wzruszyłam
    miłej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Stasia...Niech rośnie zdrowo...i niech szczęście mu dopisuje...Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całusy dla Stasiulka! To niesamowicie ciepły, wrażliwy i inteligentny mały człowieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje w imieniu Stasia:) Życzenia przekazałam:) Dzień minął bardzo miło i przyjemnie:) Słońce grzało, byli koledzy i ciasto:) Było też symboliczne dmuchanie świeczek:) Reszta na oficjalnej imprezie z kumplami z przedszkola:)

    OdpowiedzUsuń