środa, 23 grudnia 2015

Święta!!!

Kochani! Kilka dni temu mój syn rozpoczął ze mną poważną dyskusję o wierze, o Bogu, o nauce, o początku, o jego ateistycznym poglądzie do życia. Rozmowa była trudna, gdy nagle doszłam do wniosku, że chcę po prostu przekazać mu, że dla mnie Bóg I wiara to miłość I dobro I dla mnie to siła, wartości najważniejsze. Ten argument przyjął z łatwością I wiem, że uszanował co powiedziałam. Święta już zaraz I z tej okazji życzę Wam serdecznie MIŁOŚCI szeroko pojętej. Miłości do życia, do drugiego człowieka, szacunku do innych, który przez miłość tak mocno się przejawia, miłości do siebie, do swojego ciała, do swojej duszy, swoich myśli, miłości I wiary w jutro, dobre jutro, optymizmu I uśmiechu. Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia dla Was Wszystkich!
 







 

3 komentarze:

  1. Dzieciaki jak z okladki :) Wesolych Swiat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych i radosnych Swiat, magicznych i niezapomnianych chwil z rodzina i cudownego pelnego wyzwan nowego Roku 2016 ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych i radosnych Swiat, magicznych i niezapomnianych chwil z rodzina i cudownego pelnego wyzwan nowego Roku 2016 ��

    OdpowiedzUsuń